FMCG Market

U bent actief in de FMCG-market. Dankzij FMCG365 overwint u alle challenges waarmee u in het gevecht om de gunst van de wispelturige consument geconfronteerd wordt in retail en out of home kanalen. Of u nu producent of verdeler bent; of u nu CEO, category manager, director, marketing director, field sales manager, planner of analyst… bent.

Vraag een FMCG365 Trial Version aan

Ontdek FMCG365 op Microsoft AppSource

Download White Paper over CRM Specificaties voor FMCG

Challenge

In het nastreven van uw ambitie om uw “Customer Engagement” continue te verbeteren, komt u typisch volgende challenges tegen:

  • Hoe versnellen we onze weg naar “The Perfect Store” en “Perfect Visibility”?
  • Spenderen we de juiste tijd bij de juiste klant en het juiste kanaal?
  • Hoe zorgen we ervoor dat we steeds ‘ad hoc’ de juiste informatie over de klant en het kanaal bij de hand hebben?
  • Hoe optimaliseren we onze field resource planning voor optimale dekking van de regio?
  • Hoe creëren we transparantie in cruciale klanten/kanaal-informatie doorheen de volledige organisatie, terwijl we tegelijkertijd administratie reduceren?
  • Hoe kunnen we ons sterker verbinden met onze klanten en hen tijd besparen?
  • Hoe kunnen we predictieve analyses inzetten om de juiste keuzes te maken?

FMCG365 Solution

FMCG365 is gebaseerd op deze industriestandaarden en optimaliseert elke rol binnen uw organisatie om zo uw dagelijkse FMCG-activiteiten snel te beheren. Met onze oplossing willen we gebruikers van achter hun bureau halen en een maximale ontplooiing op het terrein mogelijk maken. Dankzij de naadloze interactie tussen de kantoormedewerkers en de buitendienstmedewerkers biedt FMCG365 een geïntegreerde oplossing voor een optimale Customer Engagement.

Leadership

Echt leiderschap ligt enkel binnen bereik met merkentrouw of customer loyalty. Om die op te bouwen, hebt u een plan met klare doelstellingen nodig. Avento helpt u om dit op te stellen en uit te voeren. Dankzij het FMCG365 business platform kunt u gemakkelijk checken hoe alles verloopt en krijgt u inzichten en data om acties te verbeteren.

Industry365

Bekijk onze ‘FMCG’ referenties

FMCG Blog

Hoe verknoei je een winkelbezoek? Hoe maak je er een succes van?
Hoe verknoei je een winkelbezoek? Hoe maak je er een succes van?
04-10-2019

De beste manier om dat te doen is zonder twijfel door de naam van je contact te vergeten. Kort gevolgd door het assortiment en het planogram van de winkel niet te kennen. Je werkt blind, je krijgt zelfs geen display geplaatst. Erger: je bent de hond in het kegelspel en het kost veel tijd om zo’n slechte indruk om te buigen.


Lees meer >
Een fieldmedewerker start zijn dag en neemt mee: een rolmeter (2m)
Een fieldmedewerker start zijn dag en neemt mee: een rolmeter (2m)
12-07-2019

Een fieldmedewerker start zijn dag en neemt mee: routeplan en wegenkaart, clipboard, pen en een rolmeter (Stanley of ander merk, 2 meter is voldoende). In tijden voor de smartphone zou dit niet gedateerd klinken. En je ziet ze nu soms zelfs nog staan: vertegenwoordigers met clipboard tussen de winkelrekken. Notities maken. Maar als ze de SKU’s tellen of hun meter uithalen, zijn ze toch een beetje op hun hoede om niet op de vingers te worden gekeken (ze zijn er zich misschien van bewust dat ze een beetje wandelende anachronismen zijn).


Lees meer >
Win een dag extra per week! Gratis bij aanschaf FMCG365
Win een dag extra per week! Gratis bij aanschaf FMCG365
21-06-2019

Wat als het Bruto Nationaal Product van ons land van de ene maand op de andere 20 procent hoger zou liggen? Wat als de Rode Duivels nog 20 procent meer doelpunten zouden scoren? Als Victor Campenaerts volgend uurrecord 20 procent sneller zou fietsen. Als je zelf kilo’s of centimeters kon weggommen of toevoegen? Een Aardverschuiving. Een Metamorfose. Een Ongelooflijke Stunt. Hoofdletters en uitroeptekens tekort.


Lees meer >