Technologie

De technologie Microsoft Dynamics 365 verenigt CRM- en ERP-functies in applicaties die naadloos samenwerken over sales, customer service, field service, operations, finance, marketing en project service automation heen. U gaat gewoon van start met wat u nodig hebt en voegt applicaties toe naarmate uw bedrijf groeit. De oplossingen van Avento steunen op platformen van Microsoft en Resco.

Ontwerp een modern business platform en pas de Dynamics 365-toepassingen eenvoudig toe of  maak ze op maat van uw bedrijf.  Creëer efficiënte werkstromen, automatiseer processen en krijg extra inzichten in data.

Technologie

Waarom Microsoft Dynamics 365?

Met Microsoft Dynamics 365 maakt u uw eigen keuzes. Begin met wat uw bedrijf nu nodig heeft. En als uw behoeften veranderen, voegt u nieuwe toepassingen toe.

Elke toepassing lost echte problemen op en zorgt voor tastbare resultaten. Maar combineert u ze, dan beschikt u over mogelijkheden om uw bedrijf te transformeren.

Voor een snellere digitale transformatie is een nieuw type bedrijfstoepassing nodig. Met toepassingen die CRM en ERP samenbrengen, die werken met data en intelligence, en die helpen om nieuwe zakelijke kansen binnen te halen. Die toepassing is Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 Sales is goed voor gemiddeld 243 % ROI en een terugverdientijd van 4,1 maand.(Bron: Forrester)

Marktleider:
De technologie Microsoft Dynamics 365 is uniek op de CRM-markt en bovendien toonaangevend op het vlak van innovatie en bruikbaarheid wereldwijd.

Toekomstbestendig:
Met Microsoft bent u zeker van uw toekomst. Uw oplossing is Future Proof en biedt u zekerheid op lange termijn. Microsoft is uw solide partner waarbij u gebruik maakt van één technologie die mee blijft evolueren, met updates en upgrades. Zo kan u als klant blijven genieten van een up-to-date platform met meerdere functionaliteiten.

Schaalbaarheid:
Microsoft Dynamics 365 onderscheidt zich van zijn concurrenten dankzij zijn mogelijkheid om uit te breiden en af te stemmen over verschillende businessunits heen. Op die manier kunnen bedrijven
hun CRM-investering optimaliseren zonder dat ze extra software nodig hebben.