Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Onderscheid je merk met Microsoft Dynamics 365 Customer Service. Klanten willen snelle, relevante antwoorden op elk kanaal, zelfs onderweg. De ingebouwde intelligentie levert een persoonlijkere service en voegt waarde toe aan elke interactie. Gebruik servicebots die zijn gebouwd op het krachtigste AI-framework dat op de markt verkrijgbaar is en verwijs aanvragen intelligent door aan de juiste medewerker.

Microsoft Dynamics 365 Technology chart

Omnichannel engagement

  • Maak snel contact met je klanten, altijd en overal.
  • Bied je klanten altijd en overal ondersteuning. Lever de persoonlijke, consistente service die klanten verwachten op het apparaat en kanaal dat ze zelf kiezen, ook via social media.

Selfservice en community´s

  • Laat je klanten zichzelf helpen
  • Zorg dat je klanten eenvoudig zelf antwoorden op hun vragen kunnen vinden en geef ze toegang tot een community waar ze in gesprek kunnen met collega´s en experts op verschillende gebieden.

Eenduidige kennis

  • Geef medewerkers en klanten direct de juiste antwoorden.
  • Met een doorzoekbare kennisdatabase bied je toegang tot consistente antwoorden die via meerderer kanalen kunnen worden geleverd.
  • Maak content op de portal op maat van de klant en meet de reactie-impact via diepgaande analytics.

Digitale intelligentie

  • Wees proactief met ingebouwde, digitale intelligentie.
  • Maak voorspellende klantenservice mogelijk met data analytics die in je klantenservicesoftware is ingebouwd.
  • Ontdek trends, speel in op kansen en krijg waardevolle inzichten via interactieve dashboards en opties voor datavisualisaties.

Heeft u vragen over andere technologieën van Microsoft Dynamics 365? Klik hier.