Naambekendheid en veel exposure zorgen voor meer consumptie, omzet, groei… Naambekendheid is bij manier van spreken de levensverzekering voor een bier. “Het is een constant gevecht voor aandacht. Zowel kleine, opkomende brouwerijen als gevestigde namen gebruiken de functionaliteiten van de CRM-app Fearless Leader om hun inspanningen zo precies mogelijk te richten en doseren,” weet Steven De Backer, product manager van de succesvolle app.
Sarah Desmedt, developer bij Avento, komt na de geboorte van haar dochtertje Néa terug naar het werk. Tijd voor een momentopname.
De gespecialiseerde app Fearless Leader van Avento wordt nu nog performanter en zorgt voor betere resultaten op het terrein. Producten kunnen beter worden gepositioneerd, de consument wordt consequenter ‘geteased’ en er kan preciezer ingespeeld worden op zijn wensen. Hoe deze stijging van de verkoop gerealiseerd wordt? De app kreeg namelijk een serieuze boost op het vlak van User Experience voor CRM. De verbetering in de schermopbouw en een optimalisatie van de gebruiksvriendelijkheid van de app zorgen voor meer zelfvertrouwen en tijdwinst bij de field-medewerkers en voor een stiptere uitvoering van de taken.
Avento’s aanpak en ervaring resulteert in heel wat trouwe klanten. Hieronder vindt u een greep uit onze referenties.