Hoe de perfecte planning van vertegenwoordigers maken met behulp van FMCG 365

Kunnen uw vertegenwoordigers hun reistijden verminderen in hun planninig?
Beschikken ze over een geïntegreerde GPS in hun agenda?
Kunnen ze snel bezoeken plannen op basis van prioriteiten, lopende acties, to do’s en overtijden?
Hoe houden ze rekening met openingsuren? Kunnen ze ideale planningen bewaren en achteraf snel opnieuw inplannen?
Of plant u uw team centraal in met behulp van een schedule board?
Optimizeer je de reistijden? Kan je dynamische bezoekduurtijden instellen?
Kan je de planning van je team gemakkelijk bijsturen en onderhouden?
Heb je actueel zicht op waar uw vertegenwoordigers zich bevinden?
Welke bezoeken ze reeds uitgevoerd hebben, en waar ze naartoe gaan?
Beheer je de gebieden die ze elk bedekken? Kan je snel bijsturen?
Kan je de individuele werkload berekenen met inbegrip van reistijden?

Hoe de perfecte planning van vertegenwoordigers maken met behulp van FMCG 365

Donderdag 5 juli – 16u30

Gedurende dit 30 minuten webinar demonstreren we de verschillende planningstechnieken die we aanbieden in FMCG 365, gaande van zelf planning door de field rep in de FMCG 365 mobiele app, tot centrale planning van het team in de FMCG 365 schedule board, de territory manager, en de workload calculator.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.