Applausje voor de Avento corona-webinars

Efficiënt helpen om efficiënt te blijven werken

Corona heeft soms positieve neveneffecten. Anders werken, meer samenwerken, efficiënter werken. Eigenlijk was het logisch dat de gratis webinars van Avento op veel bijval konden rekenen. In vijf online sessies werden enkele relevante aspecten van Microsoft Teams en Office 365 door een ervaren ‘field coach’ toegelicht.

Applausje voor de Avento corona-webinars

Laagdrempelig

“De inschrijvingen liepen vlot binnen; elke webinar was volgeboekt. De reacties van deelnemers waren zonder uitzondering positief,” aldus Managing Director Tom Moortgat van Avento.  Of deze gratis dienstverlening een vervolg krijgt? “Wie weet, maar dit was echt eenmalig gezien de uitzonderlijke omstandigheden. We waren het alleszins aan onszelf verplicht als belangrijke Microsoft partner gericht op KMO’s,” aldus Tom.

“Ik moet onze field coaches een compliment geven voor de laagdrempelige manier waarop ze dadelijk bruikbare en praktische tips aanreikten. Het was onze baseline ‘Fearless leading in the field’ omgezet in de praktijk en toegankelijk gemaakt voor iedereen,” aldus initiatiefneemster Ann Vandingenen, Managing Partner van Avento.

Hieronder vindt u het programma dat Avento voor zijn KMO-cliënteel klaarstoomde.

  • Met Microsoft Teams Planner naar een gestroomlijnde hybride organisatie: telewerken en op kantoor (19/5 en  25/5)
  • Events organiseren en beheren met Microsoft Teams (26/5 en 29/5)
  • Opleidingen opnemen, ondertitelen en veilig beheren in Microsoft Cloud (2/6 en  5/6)
  • Je onderneming naar Microsoft Azure Cloud brengen, beveiligd achter slot en grendel  (9/6 en 12/6)
  • Vanuit Microsoft Teams werken met het Team Admin Center voor onderbouwd management (16/6 en 19/6)

Interessant? Avento, een gewaardeerde strategische partner van Microsoft en Resco, heeft nog véél meer in huis. Avento is een gespecialiseerd IT-dienstenbedrijf dat KMO’s helpt bij hun digitalisering en migratie naar de cloud. De mobiele CRM oplossing van Avento wordt door grote FMCG-spelers zoals Coca Cola, Mentos en Duvel Moortgat ingezet in meer dan 40 landen voor meer dan 500 merken.

Zelf ook klaar om ‘in the field’ te gaan? Contacteer ons.