Spontane woorden van klanten: we hebben ze alleen verzameld!

Geen sterker statement dan de lofzang door tevreden klanten. We hebben die woorden zelf verzameld. Toegegeven. En we hebben voor onze oplossingen weinig concurrentie,  klanten brengen klanten aan. Dat is inderdaad zo. Op vlak van CRM valt bovendien vaak heel wat  progressie te maken, te beginnen met mobiel CRM. U heeft 100% gelijk. Quick wins, denkt u misschien. Lees dan even mee want de getuigenissen hieronder geven een goed beeld van wat we zoal kunnen.

Spontane woorden van klanten: we hebben ze alleen verzameld!

Verrast door gebruiksgemak

Guido Bastiaensen, Sales Director van Brouwerij Westmalle:  “De mensen van Avento gaan voor hun klanten. We waren onmiddellijk aangenaam verrast door het gebruiksgemak van FMCG365. Met een minimum aan handelingen haal je er heel veel informatie uit. We hebben destijds ook andere programma’s bekeken, maar daar vreesden we voor overshooting. FMCG365 is op maat van onze organisatie getuned”.

Snel op de bal gespeeld

Jerome Lachaert, Sales Director van D-Drinks: “Avento denkt proactief met ons mee en blijft vernieuwingen aanbrengen om onze producten sneller en beter bij de klant te brengen.  We werken al een aantal jaren samen met Avento en zijn zeer tevreden over die samenwerking. Ook op persoonlijk vlak klikt het  Er wordt snel en goed op de bal gespeeld.”

Alles verloopt nu via FMCG365

 Patrick Tritz, Sales Manager van Field Resource: “We waren positief verrast door de vele mogelijkheden. We zijn erin geslaagd om geen papieren administratie meer te hebben tijdens klantenbezoeken. Ook alle communicatie verloopt nu via FMCG365: van briefings aan ons team tot het bekijken van de resultaten. We combineren onze CRM met Power BI, wat ons toelaat om heel eenvoudig kwalitatieve rapporten te trekken.”

Werken zonder deze oplossing???

Patrick Versluys, Business Owner bij Limarc: ”Ik kan de Avento Solution sterk aanbevelen voor bedrijven met field medewerkers. Werken zonder deze oplossing… zou leiden tot een significante daling van de kwaliteit van onze service.”

Geweldige resultaten

Elisabeth Holtrust – Business Owner (AA Drinks) bij  USD Belgium: “De resultaten zijn geweldig! Sinds de implementatie van Avento Mobile Drinks is het gemiddeld assortiment share van AA drinks gestegen van 42% naar 62%”.

Mooi allemaal, maar ik wil het zelf zien?

Dat kunt u heel makkelijk doen in de AppSource van  Microsoft. FMCG365 heeft er sinds kort een ‘test drive’. Of vraag bij ons een demo of trial version. Van harte welkom.