Geef marketing-acties maximale impact met ‘Product Mix’ van Fearless Leader

Zorg voor een maximale impact op marketing-acties door je field medewerkers snel en systematisch op de hoogte te brengen van lopende promo’s en acties. Met de nieuwe feature ‘Product Mix’ in de gespecialiseerde CRM-app Fearless Leader van Avento verhoog je zo het rendement van je field-acties en neem je voorsprong op de concurrentie

Geef marketing-acties maximale impact met ‘Product Mix’ van Fearless Leader

Hoe kan ik de impact op marketing-acties vergroten?

Alle relevante acties worden automatisch getoond in de app tijdens bestellingen of validaties van producten. Zo kan de klant/winkelmanager onmiddellijk plaats maken en/of de juiste bestellingen plaatsen. Er verschijnt een icoontje als ‘kattebelletje’ waarbij in één klik een volledig overzicht tevoorschijn komt. Dat is verdacht simpel, maar kan wel tot ingrijpende verbetering leiden. Momenteel hebben fieldmedewerkers namelijk alle brochures wel digitaal bij de hand, maar de kans op het missen van kansen is groot omdat het nog altijd veel geheugen en een initiatief van de field medewerker vereist om de relevante promo aan elk product te koppelen tijdens het winkelbezoek

Centraal gecoördineerd en integraal naar de winkelvloer

“Je mag niet vergeten dat field-medewerkers soms meer dan 100 producten vertegenwoordigen. Het is onbegonnen werk om dan telkens na te gaan of er een promo loopt. Temeer omdat dergelijke acties snel wisselen, soms maar korte tijd lopen, verschillen van keten tot keten, en dan bovendien nog producten van verschillende categorieën kunnen betreffen. Bijvoorbeeld een shampoo, een haargel en een poeder,” aldus productmanager Steven De Backer van Fearless Leader.

“Het overzicht van acties in Fearless Leader wordt geconfigureerd volgens de logica van product mixes. Met deze nieuwe feature verhoogt de kans dat een centraal gecoördineerde actie voor 100% wordt uitgevoerd op de winkelvloer en verhoog je je omzet.”