Skip nooit je lunch, met Fearless Leader maak je er tijd voor

A day in the life of Phoebe – Episode 6

Het lunchuurtje is tijd voor jezelf. En voor je maag. Iedereen komt elk uur van de dag in contact met een klant van Avento. Met een fast moving consumer good – van een bekend merk – dat met de gespecialiseerde FMCG/CPG-app Fearless Leader van Avento in de markt wordt gezet. Field medewerkers van die producenten gebruiken Fearless Leader voor hun CRM en XRM. Wil je weten welke vermaarde producten zo elke dag je pad kruisen, volg dan Phoebe en Vince, een bezorgde moeder en haar zoontje.

Skip nooit je lunch, met Fearless Leader maak je er tijd voor

Skip nooit je lunch, met Fearless Leader maak je er tijd

Het lunchuurtje is tijd voor jezelf. En voor je maag. In het geval van Phoebe een Rucola Fijnproeversmix* van Florette met radicchio, krulsla, velsdsla en pikante rucola. Niet met ketchup – oh nee – maar met een smakelijke smeuïge Smurfen Cheese Snack* van Vache Bleue en een krokant broodje. Op een bankje ergens onderweg.

Tijd vliegt. Dat lunchuurtje is altijd voorbij voor je ’t weet. Gelukkig klopt haar planning met Fearless Leader als een bus. Tijd nu voor actie. “Een nieuwe uitdaging, fijn! Met mijn mensen ga ik de taakverdeling bespreken voor de introductie van de Dairy Free* range”. Dat zijn de kleine lekkere haver-, kokos, hazelnoot of amandelmelkjes Van Innocent Drinks. Heeft ze jullie daar nog niets over verteld? “Phoebe, je bent te bescheiden,” hebben ze haar al vaker gezegd. Toch heeft ze leiderschapskwaliteiten want…

“De meeting schiet aardig op,” denkt ze. “Ik maak al snel in mijn hoofd een boodschappenlijstje voor dadelijk na het werk. Wat frisdrank, misschien ook dadels in bacon van Foodworks*, verdeeld voor Variofood, en… ’t wordt gezellig!”

Is ze toch in een romantische bui? Wie is de gelukkige die ze vanavond heeft uitgenodigd?

** Phoebe en Vince zijn fictieve personages. Elke overeenkomst met bestaande personen berust op louter toeval.
*Al deze producten bestaan wel degelijk en worden met de FMCG-app Fearless Leader van Avento in de markt gezet.