“Not only pure-blooded IT specialists, but skilled change managers…”

Dit mooie compliment kregen we van Resco.net. “To guide businesses through digital transformation, Avento’s staff are not only pure-blooded IT specialists, but skilled change managers…”, zo staat er op Resco.net. En verder vertaald: “De mensen van Avento bewerkstelligen efficiënte samenwerking tussen de back-office van een opdrachtgever en zijn field managers, zodanig dat deze zich in alle omstandigheden ten volle kunnen concentreren op de klanten.”

“Not only pure-blooded IT specialists, but skilled change managers…”

Toegegeven, we complimenteerden Resco zelf eerst – en geheel terecht – toen we enkele weken geleden de spotlights plaatsten en schreven dat “De kracht van Resco Mobile CRM ook de kracht van Avento is”. Resco is in mobile CRM dan ook een game-changer sinds jaren en maakte in 2018 elke dag een nieuwe grote klant.

“Avento can deliver…” 

Of wij het compliment van hun kant verdienen, laten we aan het oordeel van onze klanten.  Maar we zijn er wel bijzonder fier op. Temeer omdat Resco ook even inzoomt op wat volgens hen onze onderscheidende kwaliteiten zijn: ‘Speedy implementation’, ‘Improved data quality and deeper customer understanding’ en last but not least ‘Scalability and ROI’. Lees op bovenvermelde link zelf hoe ze ons in een case study omschrijven. Misschien nog een laatste zinnetje citeren: “Avento can deliver mobility for any CRM deployment, online or on-premise.”

Resco is een nichespeler op de veelbelovende en grotendeels braak liggende markt van mobiel CRM. Het is ook de positie die we met Avento bekleden. Onze CRM-oplossingen hebben een set van kwaliteiten die uw leading positie verder versterken. Logisch, ze zijn gebouwd op de leidende technologie van Microsoft Dynamics 365 en op Resco Mobile CRM. Wilt u er meer over weten, neem dan contact met ons op.