Mobiel CRM kopen: bent u de belaagde mammoet of de jager?

Dus u denkt dat het installeren van een mobiel CRM u een voorsprong geeft op de concurrentie? Met veel zorg een pakket selecteren, installeren, mensen trainen en klaar. Maar zo eenvoudig is het blijkbaar niet? Ik ben dus goed fout bezig?? U begint zich misschien al te identificeren met de onwetende mammoet die op het punt staat de verkeerde stap te zetten en onherroepelijk vast komt te zitten.

Mobiel CRM: 10 stappen

Zonder u onnodig schrik aan te jagen: die eerste verkeerde stap bestaat wel degelijk. De grote valkuil is een realiteit. Mobiel CRM is geen onderdeel van een strategie, mobiel CRM ís een strategie. Want wat is het uiteindelijke doel van een nieuw en mobiel CRM? U wil dichter bij de klant staan en meer sales realiseren door op relevante, actuele data gebaseerde acties. Mobiel CRM is dus geen losstaande tool, geen ‘schil’ rond het ‘echte’ CRM.

Een passend mobiel CRM is dus niet zomaar van het schap te nemen. Daar komt meer voorbereiding bij kijken. Maar hoe begint u aan dit selectieproces, waarvan het resultaat een impact zal hebben op het hele bedrijf? Op de workflows, communicatiestromen en het beslissingsproces?

We hebben tien cruciale stappen omschreven die u veilig door dit keuzeproces loodsen. En  die u  bij een bij uw organisatie passende oplossing brengen. Lees ze in deze white paper. U hoeft echt niet de mammoet te zijn die er onwetend in tuint.