Microsoft CRM 2011 -> The Power of Productivity

De overstap van Microsoft Dynamics CRM 4.0 naar Microsoft Dynamics CRM 2011 gaat gepaard met de overgang van ‘The Power of Choice’ naar ‘The Power of Productivity’.

‘The power of choice’, ttz de keuze tussen CRM online of on-premise, zal wel nog steeds een kernwaarde blijven.

Microsoft Dynamics CRM 2011 levert deze ‘power of productivity’ via drie ervaringen:

  • Vertrouwde ervaringen
  • Slimme ervaringen
  • Relationele ervaringen

Vertrouwde ervaringen

Een nog diepere integratie met MS Office programma’s zoals Outlook, Excel en Word én het contextuele lint aanwezig in deze programma’s verzekeren een meer natuurlijke en vertrouwde werkervaring. Dit zorgt voor een verbeterde gebruiksaanpassing.

Slimme ervaringen

Mensen meer inzicht geven in hun organisatie, klanten en andere relaties om hen te helpen beter onderbouwde beslissingen te nemen. Dit gebeurt door hen nieuwe manieren aan te reiken om hun data te visualiseren en hun details te analyseren.

  

Relationele ervaringen

Mensen, processen en data van binnen en buiten een organisatie samen brengen om efficiënter en effectiever samen te werken.


Wenst u meer te weten over Microsoft Dynamics CRM 2011, aarzel dan niet om ons te contacteren. Daar zijn we voor.

We helpen u graag verder.

Contacteer ons

Microsoft CRM 2011 -> The Power of Productivity