Find, plan & report all your… cocktails

FMCG365 Event – 2019

Nieuwe dag in de week ontdekt!

Slechte planning leidt volgens bijna 70 procent van de gepeilde Sales, CRM en Marketingmanagers tot – hou je vast – 5 tot 10 uur verloren tijd per werkweek voor field medewekers. Dat bleek uit de antwoorden die de aanwezige key players gaven tijdens een peiling op ons FMCG365 event. Het tijdverlies door slechte planning loopt met andere woorden op tot – of overschrijdt – een volledige werkdag per werkweek van 40 uur.

Find, plan & report all your… cocktails

Dat kan tellen. Logisch dat CEO Tom Moortgat en Steven De Backer, Product Manager FMCG365, bij hun uiteenzetting de volle aandacht van de vooraanstaande FMCG-spelers hadden. Onder meer de tools om je agenda te beheren en tools voor een efficiënte store check kwamen uitgebreid aan bod. Daarbij werd telkens ook uitgelegd waar ‘the extra mile’ zit, m.a.w. wat een bepaalde feature concreet aan efficiëntiewinst kan opleveren.

De volgende onderwerpen waren het thema van het event:

  • Business Intelligence Reporting
  • Optimized Route & Calendar Planning
  • Resource Work Load & Territory Management
  • Fast and intelligent Store Checks
  • Getting to Larger Orders

Bent u er ook bij op ons volgende event?