Blog

In de blogs blijft geen enkel onderwerp onbesproken. We bewandelen meerdere sporen: we vertrekken vanuit concrete probleemstellingen uit de praktijk en geven aan hoe FMCG365, Textile365 en Industry365 daaraan een oplossing geven. Of we behandelen in detail en aan de hand van illustraties een bepaalde functionaliteit van onze oplossingen. Soms is een event of een gebeurtenis aanleiding voor een leuk en vlot ad hoc artikel.

De reflectie van Ann

Licht dat reflecteert, levert onverwachte effecten op. Wat als Ann, de HR manager van Avento, reflecteert? Zelf blijft ze netjes uit de schijnwerpers; wel bekijkt ze het reilen en zeilen op kantoor maar ook daarbuiten met onbevangen, open blik. Misschien met de deskundige ogen van een echte people manager. So what? Reflecteer mee en kijk zo eens bij ons binnen. Je vindt Ann haar blogs door in de zoekbalk naar ‘HR’ te zoeken. Of door de emoticon die op elke afbeelding staat.

App of the month: Origami Live voor iOS
26-02-2015

Eenvoudig een UI-prototype maken op je iPhone of iPad? Met Origami Live is het mogelijk, en dat zonder ook maar een regel code te schrijven.

Origami Live is de iOS-versie van Origami, Facebooks populaire designtool voor userinterfaces. De iPhone- en iPadversie maken het mogelijk je prototypes rechtstreeks te testen in een iOS-omgeving en real time wijzigingen aan te brengen.

Met de release van Origami Live kreeg ook Origami voor de Mac een update mee. Origami 2.0 voegt tal van nieuwigheden toe, waaronder Presentation Mode, Sketch Integration en Code Export. Met die laatste feature exporteer je eenvoudigweg je prototypes als code voor gebruik in iOS, Android en het web.

 

Afbeelding: https://code.facebook.com/posts/883904991672650/introducing-origami-live/

CRM versus XRM: wat zijn de belangrijkste verschillen?
18-02-2015

CRM en XRM, ze worden vaak in één adem genoemd. Terwijl het eerste staat voor Customer Relationship Management, is het tweede een afkorting voor eXtended Relationship Management. Beide hebben zonder meer enkele raakpunten. Terwijl bij CRM de klant centraal staat, gaat XRM veel breder. Hieronder een overzicht van de belangrijkste gelijkenissen en verschilpunten.

CRM: op naar een optimale klantrelatie

CRM-systeem op maat van de textielsector: dit is de meerwaarde
06-02-2015

Vertegenwoordigers van textielbedrijven zijn constant de baan op en vertoeven in binnen- en buitenland. Vliegtuigreizen zijn voor hen eerder regel dan uitzondering. Het hoeft geen betoog dat die hectiek een efficiënt klantenbeheer bemoeilijkt, tenzij … ze over een aangepast CRM-systeem beschikken. Dat biedt de mogelijkheid om marketing&sales-inspanningen in de textielsector met een minimale inspanning te optimaliseren. Ontdek hier alle mogelijkheden.

Lees meer >

Gaat u voor offline of online CRM? De voor- en nadelen op een rijtje
20-01-2015

CRM-software laat u niet alleen toe om uw klantenrelaties vlot en efficiënt te beheren, het helpt u ook om uw verkoopactiviteiten nog rendabeler te maken en uw marketinginspanningen te optimaliseren. In de cloud of on premise, offline of online, in welke vorm u uw CRM-oplossing aankoopt en toepast, bepaalt u helemaal zelf. In dit blogartikel zoomen we in op de voor- en nadelen van offline en online CRM voor uw onderneming.
Offline CRM voor een hogere performantie

App of the month: Office voor Android en iOS
05-12-2014

Fervent gebruiker van de Office-tools? Dan hebben we goed nieuws, want die zijn nu ook verkrijgbaar als mobiele app. Ideaal voor wie ook onderweg productief wil blijven.

Office voor mobiele apparaten is beschikbaar voor de besturingssystemen Android en iOS en is dus perfect compatibel met je smartphone of tablet. De toepassingen zijn honderd procent aangepast aan de noden van de mobiele gebruiker. Van Excel-sheets bekijken tot presentaties bewerken, je doet het allemaal in een vingerknip!

 

Wat zijn de voordelen van CRM voor cold calling
26-11-2014

Een krachtig CRM-systeem stelt bedrijven in staat hun klantenrelaties te beheren en te optimaliseren. Microsoft Dynamics CRM biedt diverse voordelen voor cold calling: betere voorbereiding op de cold call van de lead, betere en efficientere opvolging van de lead, verhoging van de kans op conversie van de lead naar een klant. Er komt zo ook tijd vrij om meerdere leads te behandelen. Lees meer >

Microsoft Dynamics CRM 2011 On-Premise released!
17-11-2014

Microsoft Dynamics CRM 2011 Released for On-Premises and Partner-Hosted Deployments

 

Microsoft delivers the Power of Productivity for customers across all deployment models; raises bar for performance and scalability with 150,000-concurrent-user benchmark.

REDMOND, Wash. — Feb. 16, 2011 — Microsoft Corp. (Nasdaq “MSFT”) today announced that Microsoft Dynamics CRM 2011 for on-premises and partner-hosted deployments has been completed and released for customer download. This release complements the latest version of Microsoft Dynamics CRM Online, which delivers Microsoft Dynamics CRM 2011 as an on-demand service from Microsoft’s datacenters and was launched into 40 markets and 41 languages in January. With a single multitenant code base across cloud and on-premises deployment models, Microsoft Dynamics CRM 2011 delivers the Power of Productivity to sales, service and marketing organizations worldwide.

Microsoft Dynamics CRM 2011 is now globally available and existing customers with active Microsoft Software Assurance agreements can access the new version immediately via theMicrosoft Download Center.

In addition, Microsoft announced the new release scaled to 150,000 concurrent users in a single instance while delivering sub-second response times, once again raising the bar for performance and scalability in the CRM industry. The new benchmark results will be detailed in a Microsoft Dynamics CRM performance and scalability white paper that will be delivered in the coming weeks.

Microsoft Dynamics CRM 2011 provides customers and partners with a wide range of benefits, including point-and-click configurability, enterprise scalability, and easy interoperability to existing applications and databases. It delivers the Power of Productivity for users in organizations of all sizes through its focus on the following:

Familiar experiences through a next-generation native Microsoft Outlook client, browser-based and mobile access, RoleTailored design, and advanced user personalization, improving user adoption and giving users easy access to the information they need to be successful.

Intelligent experiences through guided process dialogs, inline business intelligence for performance and goal management, and real-time dashboards, providing the most up-to-date information critical to enabling sales, service and marketing professionals to do their jobs effectively.

Connected experiences through flexible cloud development, Windows Azure interoperability, contextual Microsoft SharePoint capabilities and the new Microsoft Dynamics Marketplace, making it easy for customers and partners to configure and customize Microsoft Dynamics CRM to meet specific business needs.

Integrated within Microsoft Dynamics CRM 2011, the Microsoft Dynamics Marketplace is available today in 20 markets and currently offers more than 1,400 partner offerings for solutions and services. This online catalog is an easy way for partners to market and distribute solutions to Microsoft Dynamics customers, whether online, on-premises or partner-hosted. The marketplace enables customers to quickly search, discover and apply industry-specific applications and solution extensions from Microsoft and its partners to help them accelerate and extend their CRM and ERP implementations. Microsoft Dynamics Marketplace is available in Austria, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Chile, Colombia, Denmark, Germany, France, India, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, Portugal, Russia, Switzerland, the United Kingdom and the United States.

More information about partners and customers deploying Microsoft Dynamics CRM 2011 can be found at http://crm.dynamics.com. Those who want to follow and engage with the Microsoft Dynamics CRM community can do so at @MSDynamicsCRM, #crm2011.

About Microsoft Dynamics

Microsoft Dynamics is a line of simple to learn and use ERP and CRM solutions that work with your existing technology and scale as you grow to give you long-term value. By using software and online services that work the way people and organizations work, businesses are better able to make informed decisions and adapt to rapid change. Microsoft Dynamics helps your people be more productive and your investments in existing systems last longer, while enabling your business to derive the insights necessary to respond quickly and have a competitive edge in an ever-changing world of business.

About Microsoft

Founded in 1975, Microsoft (Nasdaq “MSFT”) is the worldwide leader in software, services and solutions that help people and businesses realize their full potential.

Note to editors: For more information, news and perspectives from Microsoft, please visit the Microsoft News Center at http://www.microsoft.com/news. Web links, telephone numbers and titles were correct at time of publication, but may have changed.

For additional assistance, journalists and analysts may contact Microsoft’s Rapid Response Team or other appropriate contacts listed athttp://www.microsoft.com/news/contactpr.mspx.

Microsoft CRM 2011 -> The Power of Productivity

De overstap van Microsoft Dynamics CRM 4.0 naar Microsoft Dynamics CRM 2011 gaat gepaard met de overgang van ‘The Power of Choice’ naar ‘The Power of Productivity’.

‘The power of choice’, ttz de keuze tussen CRM online of on-premise, zal wel nog steeds een kernwaarde blijven.

Microsoft Dynamics CRM 2011 levert deze ‘power of productivity’ via drie ervaringen:

  • Vertrouwde ervaringen
  • Slimme ervaringen
  • Relationele ervaringen

Vertrouwde ervaringen

Een nog diepere integratie met MS Office programma’s zoals Outlook, Excel en Word én het contextuele lint aanwezig in deze programma’s verzekeren een meer natuurlijke en vertrouwde werkervaring. Dit zorgt voor een verbeterde gebruiksaanpassing.

Slimme ervaringen

Mensen meer inzicht geven in hun organisatie, klanten en andere relaties om hen te helpen beter onderbouwde beslissingen te nemen. Dit gebeurt door hen nieuwe manieren aan te reiken om hun data te visualiseren en hun details te analyseren.

  

Relationele ervaringen

Mensen, processen en data van binnen en buiten een organisatie samen brengen om efficiënter en effectiever samen te werken.


Wenst u meer te weten over Microsoft Dynamics CRM 2011, aarzel dan niet om ons te contacteren. Daar zijn we voor.

We helpen u graag verder.

Contacteer ons