Avento op Kanaal Z met Charlier-Brabo Group

Even melden dat we op TV zijn geweest, want uiteraard zijn we daar fier op. In het onderstaande filmpje hoor je General Manager Bart Vangramberen op Kanaal Z uitlegt hoe Charlier-Brabo Group (CBG) met Avento digitaliseert en de stap zet van middelgrote naar grote KMO.

De uitbouw van een CRM-systeem op basis van Microsoft Dynamics en RescoMobileCRM – FMCG365 van Avento – was daarin een van de sleutelfactoren. Dat maakte het mogelijk om met ons team ongeveer 3000 winkels te bewerken: “Wat is het potentieel, en waar kunnen we actief bijdragen tot een optimalisatie van ons aanbod?  Zowel het productaanbod, prijsaanbod als display-aanbod. Het gaat om efficiëntie en een complexiteit reduceren tot een begrijpbaar geheel,” aldus Bart Vangramberen.

Avento luisterde naar de concrete noden. De medewerkers op het terrein moeten vooral productintroducties en assortimentscontroles uitvoeren. “We hebben FMCG365   speciaal daarvoor ingericht zodat ze dat nóg efficiënter kunnen doen,” aldus Tom Moortgat, Managing Director van Avento.

Bekijk de volledige reportage om alles te weten komen over de goede samenwerking.