Avento en ISS, Gartner CRM Excellence Awards Winner

Lees het  succesverhaal van ISS Belgium met hun ROI

Hoe een Belgisch bedrijf de Gartner CRM Excellence Award verovert.

 

 

Sales en Marketing Managers weten zeer goed wat ‘Sales Effectiveness’ voor een bedrijf betekent.

 

 

Maar weet u ook of er bij uw bedrijf nog ruimte is om de Salesoperatie te optimaliseren?

 

 

Misschien zijn er opportuniteiten om uw omzet, winst en cashflow verder te verhogen?

 

 

Toets uw uitdagingen aan ISS Belgium, nummer 1 in facilitaire

dienstverlening en winnaar van de Gartner CRM Excellence Award:

 

 

  • Uitdaging: complexe verkoopsadministratie reduceren
    Winst: face-to-facetijd Sales van 60 naar 70%
  • Uitdaging: meer prospecten van offerte naar contract leiden
    Winst: lost deals van 40 naar 30%
  • Uitdaging: minder klanten verliezen aan concurrenten
    Winst: contracthernieuwing bij klanten van 50 naar 65%
  • Uitdaging: verlies door failliete klanten en laattijdige betaling indammen
    Winst: bankroete klanten van 4 naar 1%, betalingstermijn van 75 naar 18 dagen
  • Uitdaging: Marketingacties versneld in gang zetten (duurde 5 dagen)
    Winst: Marketingacties worden nu binnen de dag verzonden

 

 

De CRM-oplossing die ISS implementeerde, levert een ROI van maar liefst 2266%.

 

Lees meer over Dynamics CRM Consumer Goods

 

 

 

Avento en ISS, Gartner CRM Excellence Awards Winner