A day in the life of…

Iedereen komt elk uur van de dag in contact met een klant van Avento.

Bij het ontbijt, in het station, in de krantenwinkel, in de supermarkt, tijdens de lunch, op een feestje… Van ’s morgens bij het ontwaken tot in de late uurtjes kom je fast moving consumer goods tegen die met de hulp van Avento in de markt worden gezet: kaas en ham van Vache Bleue, sla van Florette, frisdrank van AA Drinks, smoothies ontworpen door Innocent Drinks, Fruitella of ander lekkers uit het gamma van Perfetti Van Melle, Java koffie, Fisker muntjes, lekker wijntje verdeeld door AdVini, een Westmalle of een Gouden Carolus of toch maar een Duvel? Tot zelfs Laurent-Perrier champagne. De lijst is echt indrukwekkend lang.

A day in the life of…

Benieuwd hoe je de hele dag lang amper in staat bent om Avento te ontlopen?  Wil je weten welke producten je pad kruisen, echte FMCG’s waarvoor de FMCG-app Fearless Leader van Avento gebruikt wordt, wereldwijd? Volg dan Phoebe en Vince, een bezorgde moeder en haar zoontje. Phoebe en Vince zijn fictieve personages, uiteraard. Maar het is voor de duidelijkheid wel handig dat zij zelf een drukbezette field medewerker is voor een bedrijf actief in de FMCG-sector.

Geen tijd te verliezen – we hebben er intussen al 5 minuten van verbruikt. Phoebe staat voor een drukke dag.  Ze duwt haar wekker af.