“Ik ben altijd op tijd dankzij onze intelligente werkschema’s en GPS-routing die in de FMCG-app Fearles Leader zitten”

A day in the life of Phoebe – Episode 5

Phoebe** is nu onderweg naar haar eerste POS – een kleine supermarkt in het stadscentrum. Haar taak is duidelijk en de instructies voor haar team zijn met de FMCG-app Fearless Leader zo geformuleerd én gecommuniceerd. Iedereen komt elk uur van de dag in contact met een klant van Avento. Met een fast moving consumer good – een bekend  merk  – dat met de gespecialiseerde FMCG/CPG-app Fearless Leader van Avento in de markt wordt gezet. Field medewerkers van die producenten gebruiken Fearless Leader voor hun CRM en XRM. Wil je weten welke vermaarde producten en klanten van Avento zo elke dag je pad kruisen, volg dan Phoebe en Vince, een bezorgde moeder en haar zoontje.

“Ik ben altijd op tijd dankzij onze intelligente werkschema’s en GPS-routing die in de FMCG-app Fearles Leader zitten”

‘Run like a Duvel’ * – Mijn zoontje die de ‘visibility’ van een bier-merk opdrijft?

Phoebe** is nu onderweg naar haar eerste POS – een kleine supermarkt in het stadscentrum. Haar taak is duidelijk en de instructies voor haar team zijn met de FMCG-app Fearless Leader zo geformuleerd én gecommuniceerd.  Haar geest is vrij voor een fijne gedachten en dan…  valt haar oog op een leeg flesje Citrus Shield* van Innocent Drinks dat aan de passagierskant onder de zetel uitrolt!

“Vince** toch,” en er volgt in gedachten bijna een vloek richting haar zoontje die nu op school is. “Ik had hem toch gezegd om dat flesje uit de auto te halen. Misschien is hij dat vergeten na mijn uitleg over de gezonde inhoud van Innocent Smoothies en over recycleerbare flesjes die voor 15 procent gemaakt zijn uit plantaardig plastic…” Phoebe slikt haar vloek in en denkt terug aan een hip Duvel t-shirt dat ze laatst iemand zag dragen. “Ze hebben ook zo’n lopers-shirt met ‘Walk like an angel. Run like a Duvel’*… Iets voor zijn verjaardag? Maar kan dat, mijn zoontje die de ‘visibility’ van een bier-merk opdrijft?  Ach, als ze zijn maat hebben, waarom niet?”

Voor ze het weet is ze op bestemming. “Hallo Phoebe, fijn dat je op tijd bent,” lacht de winkelmanager. “Ik ben altijd op tijd dankzij onze intelligente werkschema’s en GPS-routing die in de FMCG-app Fearles Leader zitten,” lacht ze. En ze ruikt al de geur van Mentos Pure Fresh Frost*, de suikervrije kauwgum van Perfetti Van Melle. Phoebe haalt haar mooiste lach boven.

We weten wat Phoebe zelf eet of anderen ziet eten? Maar wat doet ze nu eigenlijk? Dat lees je om 13 uur.

** Phoebe en Vince zijn fictieve personages. Elke overeenkomst met bestaande personen berust op louter toeval.
*Al deze producten bestaan wel degelijk en worden met de FMCG-app Fearless Leader van Avento in de markt gezet.