A day in the life of Phoebe – Episode 2

“Ik koop hem over de middag Look-O-Look veters*”.

Iedereen komt elk uur van de dag in contact met een klant van Avento. Met een fast moving consumer good – een bekend  merk  – dat met de gespecialiseerde FMCG/CPG-app Fearless Leader van Avento in de markt wordt gezet. Field medewerkers van die producenten gebruiken Fearless Leader voor hun CRM en XRM. Wil je weten welke vermaarde producten zo elke dag je pad kruisen, volg dan Phoebe en Vince, een bezorgde moeder en haar zoontje.

A day in the life of Phoebe – Episode 2

“Wat een ochtend”: Verteerd door schuldgevoelens koopt Phoebe Look-O-Look veters*

Haalt Phoebe haar trein nog, nu ze eerst Vince** moet helpen op het toilet en – ramp o ramp – ook zijn brooddoosje met zijn Smurfen Cheese Snack* vergat? “Was het dat waard,” denkt ze eenmaal op kantoor. “Ik heb wel mijn trein gehaald, maar heb me te boos gemaakt op Vince…” Diepe zucht. Haar moederhart bloedt. Maar ze weet al wat eraan te doen.

“Ik koop hem over de middag Look-O-Look veters*. En bij het avondeten zorg ik voor ons beiden een Aperitiefschaaltje* van Florette, met dat lekkere gekruide kwarksausje. Daar is hij gek op.”

Haar stemming klaart op, maar haar maag keert zich dubbel. “Die kantoorkoffie ook!!! Een muntje Frisk* dan maar. Ik wil er een beetje vrolijk uitzien als ik dadelijk Hans in de Zoom-meeting zie. Benieuwd. Zijn stem ken ik, maar hoe ziet hij er eigenlijk uit?” Ze denkt weer aan zo’n Marzocco* apparaat en aan lekkere koffie. Dan verschijnt Hans en hij blaast haar helemaal van haar sokken.

Maar met wat maakt die jongeman zo’n indruk? Je leest het binnen een half uurtje.

** Phoebe en Vince zijn fictieve personages. Elke overeenkomst met bestaande personen berust op louter toeval.
* Al deze producten bestaan wel degelijk en worden met de FMCG-app Fearless Leader van Avento in de markt gezet.