A Day in the Life of Phoebe – episode 1

Iedereen komt elk uur van de dag in contact met een klant van Avento. Met een fast moving consumer good – een bekend  merk  – dat met de gespecialiseerde FMCG/CPG-app Fearless Leader van Avento in de markt wordt gezet. Field medewerkers van die producenten gebruiken Fearless Leader voor hun CRM en XRM. Wil je weten welke vermaarde producten zo elke dag je pad kruisen, volg dan Phoebe en Vince, een bezorgde moeder en haar zoontje.

A Day in the Life of  Phoebe – episode 1

De iPhone rinkelt: “Goed dat ik mijn training afsloot met een AA Smart Recovery*”

Geen sluimertijd voor Phoebe**. Ze duwt de wekker af en denkt: “Goed geslapen, maar ik kon nog wel een uurtje doorgaan. Zaterdag misschien, maar niet vandaag.” Ze moet Vince afzetten op school en ze moet haar trein halen. “Mijn team zat na het badmintonnen aan de Vedett Indian Pale Ale*. Ik ben benieuwd of ze even fris wakker worden als ik nu,” en ze haast zich naar de kamer van Vince.

Die pruttelt tegen zoals gewoonlijk. “Komaan mijn prins! Opstaan. Je favoriete ontbijt staat klaar: een grijs broodje met een schijfje Vache Bleue* kaas en enkele blaadjes Seasonal Mix* van Florette. De yoghurtdressing mag je er zelf opdoen.” Smile van oor tot oor bij Vince.

Alles zit op schema: Vince eet aan een normaal tempo, de zon piept door het keukenraam, ze heeft zelf snel haar outfit voor de dag gevonden en nipt aan haar koffie. “Zo’n La Marzocco* van Limarc om zelf professionele cappuccino te zetten, komt er ooit in mijn keuken. Zeker weten. Mijn baas zegt…” Maar dan haalt Vince haar terug uit dromenland: “Mama! Het wc-papier is op!”.

Haalt Phoebe haar trein om 8u25? Je leest het volgende keer.

** Phoebe en Vince zijn fictieve personages. Elke overeenkomst met bestaande personen berust op louter toeval.
*Al deze producten bestaan wel degelijk en worden met de FMCG-app Fearless Leader van Avento in de markt gezet.